تلفن: 07136341807 - 09354167938
زمان مطالعه 2 دقیقه

نوپندار نیاز به همکاری اشخاصی با ویژگی های زیر دارد:

پیاده ساز فارسی به انگلیسی

افرادی که توانمند در ترجمه ی فارسی به انگلیسی و همچنین مسلط به تایپ حرفه ای یعنی تایپ سریع ده انگشتی با سرعت حداقل 180 کلید در دقیقه باشند. اگر سرعت تایپ خود را نمی دانید، یک متن انگلیسی از ذهن خود را در برنامه Word تایپ کنید و زمان بگیرید که طی 2 دقیقه چند حرف نوشته اید. تعداد حروف نوشته شده را با ابزار Word Count یا زدن کلیدهای Alt T W به صورت پشت سر هم و نه به صورت همزمان، می فهمید. گاهی هم با کلیدهای Alt R W کار می کند یعنی منوی review ابزار word Count. تعداد character With Space را بخوانید اگر مثلاً در 2 دقیقه 300 کاراکتر تایپ شده باشد یعنی سرعت شما 150 کلید در دقیقه است. حرفه ی پیاده سازی برای کسانی که با سرعت کمتر از 150 کلید در دقیقه تایپ کنند مناسب نمی باشد چون وقت زیادی از آنها می گیرد و مقرون به صرفه نیست.

چنانچه شما علاقمند به انجام پیاده سازی فایل های صوتی فارسی به انگلیسی هستید لطفاً یک نمونه متن انگلیسی 1 صفحه ای را که خودتان نوشته اید برای ما با کلیک و رفتن به بخش تماس با ما ارسال نمایید و سرعت تایپ خود را هم حساب و اعلام فرمایید. در این صورت، ابتدا نرم افزار پیاده سازی آسان (EZ Transcribe) که 75هزار تومان قیمت دارد به رایگان به شما اهدا می گردد و شرایط کار برایتان توضیح داده می شود. ابتدا یک دوره ی آموزشی 3 یا 5 روزه را می گذرانید و یکی دو فایل آموزشی را ترجمه می کنید که بابت آنها هم حقوق می گیرید. ادامه ی همکاری با نوپندار بستگی به کیفیت کار پیاده ساز، کارمزد مورد نظر او و میزان پروژه های ما دارد. گذراندن دوره ی آموزشی رایگان می تواند باعث شود که پیاده ساز برای تمام شرکت ها کار پیاده سازی انجام دهد.

مترجم همزمان زبان های خارجی

افرادی که به زبان های خارجی مثلاً انگلیسی، عربی، ترکی، فرانسوی، کره ای، اسپانیایی و غیره تسلط حرفه ای در حد مترجمی داشته باشند. چنین اشخاصی لطفاً سوابق تحصیلی و اگر رزومه ی کاری دارند رزومه ی خود را به زبان فارسی یا انگلیسی با کلیک و رفتن به بخش تماس با ما ارسال نمایند. حقوق این نوع فعالیت به صورت روزانه حساب می شود. لطفاً حقوق مورد نظر خود را برای هر روز کار یعنی 8 ساعت از صبح تا عصر اعلام فرمایند.

پیاده ساز زبان های غیرانگلیسی

کسانی که به یک زبان خارجی مثلاً ترکی، چینی، کره ای، آلمانی، فرانسه و غیره تسلط دارند و همچنین مسلط به تایپ هستند و می توانند متن یک فیلم که به آن زبان است را تایپ کنند یا متن را به زبان فارسی ترجمه نمایند یا از فارسی به آن زبان برگردانند. چنین افرادی لطفاً با کلیک و رفتن به بخش تماس با ما سوابق آشنایی خود با این زبان و اگر رزومه ی کاری دارند رزومه ی خویش را ارسال فرمایند.

بازاریاب قطعات و لوازم فناورانه و الکترونیک

به زودی محصولات رایانه ای و تجهیزات الکترونیکی جدیدی توسط نوپندار به کشور وارد و به صورت خرده و عمده روی سایت به فروش گذاشته خواهد شد. کسانی که علاقمند به بازاریابی و دریافت پورسانت هستند لطفاً با کلیک و رفتن به بخش تماس با ما اعلام نمایند. این حرفه نیاز به مهارت و سوابق خاصی ندارد.

بستن منو