تلفن: 07136341807 - 09354167938
زمان مطالعه 4 دقیقه

بنا به تقاضای مکرر دوستان جهت کلاس های برنامه نویسی وب، و همچنین اهمیتی که این مهارت در توانمندسازی افراد دارد، ثبت نام کلاسها از خرداد ۱۳۹۳ آغاز شد و در تمام ایام سال ادامه دارد. شرایط و نحوه کلاس ها به شرح زیر است که البته در صورت پیشنهاد شرکت کنندگان می تواند تغییر نماید:

نام مربی: جواد حسینی
سطح کلاس ها: مقدماتی
پیش نیاز: بلد بودن ارسال و دریافت فایل های ضمیمه ایمیل

محتوای آموزشی

  1. basics of programming
  2. an introduction to HTML
  3. Formatting
  4. Mark-up and tags
  5. Local Server
  6. CMS Installation And Settings
  7. E107 Content Management System
  8. Domain Propagation And Host Registration
  9. CPanel
  10. CuteFTP
  11. The Principles Of E-Commerce

در پایان دوره افراد باید بتوانند یک سایت معمولی را خودشان از صفر تا صد راه اندازی کنند، پایگاه داده و فرم ثبت نام بسازند، و دامین و هاست را خریداری و مدیریت نمایند. به اشخاصی که موفق به کسب نمره ی قبولی شوند مدرک برنامه نویسی HTML از طرف شرکت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات نوپندار تقدیم می گردد.

زمانبندی:
آموزش ها محدوده ی زمانی خاصی ندارد. تمام فایل های آموزشی به صورت ضبط شده در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و آنها می توانند در زمان دلخواه، دروس را گوش دهند، تمرین ها را حل کنند و برای مربی بفرستند. هر گاه یکی از ثبت نام کنندگان تمرین را به مربی تحویل دهد بقیه ی همدوره ای ها یک هفته فرصت دارند تا همان تمرین را تکمیل نمایند و سپس جلسه ی اسکایپی زنده برای رفع اشکال برگزار می گردد.
۱- هر فصل آموزشی شامل ۲ جلسه غیر زنده و یک جلسه زنده اسکایپی است. جلسه اول به صورت یک ساعت فایل صوتی در قالب ۱۰ الی ۱۵ مبحث با مثال های عملی و همراه با تمرین به زبان ساده به ثبت نام کنندگان داده می شود. جلسه دوم شامل فرستادن تمرین ها برای مربی و چک کردن و غلط گیری آنهاست. جلسه سوم در قالب گفتگوی اسکایپی برای رفع اشکال یا پرسیدن سوالات جلوتر از درس خواهد بود. سپس فصل بعدی آغاز می شود و باز هم سه جلسه است.
۲- کل دوره ۸ فصل آموزشی می باشد. اگر کسی بخواهد سریعتر از دیگران پیش برود منعی ندارد. مدت زمان اتمام این فصل بسته به سرعت عمل خود هنرجو خواهد بود.

شرایط مالی:
1- شهریه هر نفر برای هر فصل آموزشی ۲۰ هزار تومان یعنی جلسه ای ۶۶۰۰ تومان است یعنی 8 فصل، 24 جلسه معادل 160 هزار تومان می باشد.
۳- پرداخت شهریه پس از مشاهده فصل اول صورت می گیرد. شرکت کنندگان می توانند کل هزینه ی ۸ فصل را یکجا یا تدریجی بپردازند ولی کسانی که یکجا بدهند 30 هزار تومان تخفیف می گیرند و فقط 130 هزار تومان پرداخت می کنند.
۴- ابتدا برنامه ی ایزی ترنسکرایب نسخه ۳۲ را از لینک زیر می گیرند و آموزش آن را گوش می دهند. فایل های آموزشی فقط با این برنامه پخش خواهد شد. فصل اول یا هر چند فصل دیگر را هم که بخواهند از همینجا دریافت می نمایند. طبق آموزش ایزی ترنسکرایب، کد ۴رقمی برنامه را دریافت می کنند و به جواد حسینی می دهند تا برایشان کلید فصل اول را قبل از ثبت نام یا کلید هر تعداد فصل که ثبت نام کرده باشند ارسال نماید.
۵- جهت مشاهده ی شماره حساب های بانکی روی لینک شماره حساب ها در منوی سایت کلیک کنید.
۶- فایل های صوتی آموزشی با پسوند EZT هستند و فقط با برنامه ایزی ترنسکرایب و صرفاً روی کامپیوتر ثبت نام کنندگان قابل اجرا خواهند بود. ایزی ترنسکرایب، پلیر طراحی شده توسط نوپندار با امکاناتی خاص است.
۷- فایل های صوتی جلسات کلاس ها، جلسات اسکایپی گذشته و مثال های دروس را با کلیک روی این لینک دانلود کنید. طبق راهنمای صوتی که در آنجا آمده، ایزی ترنسکرایب را اجرا کنید و شماره سریال ۴ رقمی هارددیسک خود را به بنده بدهید تا کد فعال سازی برایتان بفرستم. دریافت کد فعال سازی جلسه اول، فعلاً مستلزم پرداخت هزینه نیست. اگر مشکلی داشتید یا این روش برایتان سخت بود یا ویندوز اکسپی دارید و نمی توانید ایزی ترنسکرایب ۲۰۱۴ را اجرا کنید لطفاً مشکل خود را توضیح دهید تا ببینیم چه راه حلی دارد.

سایر شرایط
سوال:
پیشنهادی برای بهبود روش آموزشی دارم. آیا می توانم مطرح کنم؟
پاسخ:
حتماً مطرح نمایید.
سوال:
مطمئن نیستم پیش زمینه لازم برای شرکت در کلاس ها را داشته باشم. آیا دانش ریاضی یا فن خاصی لازم است؟
پاسخ:
دانش ریاضی خاصی لازم نیست ولی برای دیدن نمونه کلاس می توانید جلسه اول را از لینک بالا مشاهده و تمرین ها را حل کنید تا سطح مطالب را متوجه شوید. اگر هم متوجه نشدید بگویید کدام بخش ها برایتان سخت بوده تا بعداً بیشتر توضیح داده شود.
سوال:
آیا آموزش ساخت فرم ثبت نام، گذاشتن تکست باکس، کامبوباکس و اینطور چیزها هم داده می شود؟
پاسخ:
بله، طراحی ظاهری فرم ثبت نام یعنی بخش استاتیک مربوط به HTML است و بخش دینامیک یعنی پردازش داده ها و ذخیره و بازخوانی اطلاعات مربوط به PHP می شود که در قسمت دیتابیس پروگرامینگ توضیح داده خواهد شد.
سوال:
من نتوانستم از ایزی ترنسکرایب سر در بیاورم. آیا ممکن است راهنمایی بیشتریکنید؟
پاسخ:
بله، تماس بگیرید تا راهنمایی انجام شود. ضمناً اگر اولین بار که برنامه را اجرا می کنید بگوید فلان فایل را پیدا نکردم جای نگرانی نیست. در دفعات بعدی باید مشکل حل شود.

نشانی تماس:


info[@]irannopendar[dot]com

اگر ایمیل زدید و طی ۴۸ ساعت پاسخ نگرفتید، صندوق اسپم خود را چک نمایید وچنانچه باز هم پاسخی ندیدید تماس تلفنی بگیرید. شماره تماس ها در بخش تماس باما در سایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو